torsdag.

god kväll! hinner verkligen inte med nån uppdatering överhuvudtaget. kommer hem så sent så det är bara att dyka i säng direkt.

men idag har jag och maria iaf hunnit med att klippa oss. vet inte hur det gick till men hann gjorde vi iaf.

underbara bilder på mig?? tur att man e fotogenick.... eller inte. men håret blev fint.



alltid lika lätt att ta kort på sig själv...


imorse så red jag lettan och marre. sen vid 8.30 (japp, innan frukost) så hopptränade jag med häppi. gick rättså hyffsat faktiskt. men det var ju i rättan tid innan det blev för varm, uteritten på steely med ridlägertjejerna  på dagen var defenitivt för varm. sen förtsätter min dag på ravstaridlager.blogg.se

adjö. skriver imorgon om jag hinner. ska på tjejmiddag hos ylva på kvällen, tjohoooo!!!

Kommentarer
Postat av: vw

vad fiiin du blev:)

2009-06-25 @ 22:24:44
Postat av: Mamma

Snygg du blev i din nya frisyr. Hoppas ni får trevligt imorgon kväll, det är ni väl värda.

Kram

2009-06-25 @ 22:36:59
Postat av: Anna

Jag tycker de va skitsnyggt! =)

Fast du passar i långt hår oxå.

2009-06-26 @ 07:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0