unghästträning idag.

idag var det dax för unghästträning igen. gick rätt bra. vi kunde longera arwen utan att nån gick och höll i henne. detta var alltså i skritt. när det kom till traven blev det värre. hon har lite samma temprament som syrran men det tar längre tid innan hon lessnar. men det lossnade iaf lite grann på slutet.



har pratat med sigtunahem idag också. jag ville ju sätta upp ett galler eller vad man ska kalla det högst upp på staketet. eftersom katten som har flyttat in brevid hänger här endel. och gissa vad... det var ok att sätta upp det! jag blev hur glad som helst. hoppas att bessie inte hoppar över heller. annars e det ju lite bortkastade pengar. imorgon ska jag försöka att åka till ÖB och inhandla staket:)

nu ska jag hoppa i duchen och sen i säng. behöver verkligen sova ordentligt eftersom jag vaknade i soffan imorse, inte skönt för nacken...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det där med filmen gick ju inte så bra, haha! Go natt

2009-06-02 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0