midsommarafton + midsommar dag.

på självaste midsommar aftonen var det dax för bröllops körning igen.

så här pigg och glad såg vagnen ut när vi tog fram den. dekoration kvar sen förra bröllopet.


så här fin var den när vi var klara. johanna, madde och vickan var med å fixade lite.


jag och hilmer står i startgroparna utanför kyrkan i väntan på brudparet.


mette håller kollen fram.


så här stiliga ser vi ut när vi är ute och kuskar runt. hilmer har väl väntat en halvtimme eller nåt så han har somnat.



på kvällen var vi hos pontus föräldrar å hade trevligt.
här är emilia som äntligen fått tag på bessie för en klapp. med ligg tvång:)


pontus stilig i kavaj dagen till ära:*


bessie har hittat nån som är villig att ge bort lite mat. storasyster emilia till vänster och pontus guddotter linnéa till höger.



idag har jag lurkat mig i stallet hela dagen. för att på kvällen åka å fira pontus pappa på födelsedagen.
grattis perra!


arwen fick nån allergisk reaktion igår så vi åkte dit nu på kvällen för att kolla till henne å hennes polare. dom har det så bra i sin fina sommarhage och inga svullna mular idag iaf.
blackfoot

dave

grace

arwen

innan vi åkte hem rastade vi bessie mellan åkrarna, å jag passade på att plocka lite fina blommor. påmminde mig om när jag var liten och mamma brukade tvinga pappa att stanna vid väg kanten för att hon skulle kunna plock blåklint.


god natt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är blåklint midsommar...

Vallmo också , men dom ser man inte så ofta längre.



Kram



2009-06-20 @ 23:24:49
Postat av: Mette

Malin du glömde den bästa vagnbilden... hahahah

2009-06-21 @ 15:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0