back in business...

tillbaks igen. har liksom lite svårt att hinna med att blogga på torsdagar och fredagar. har hänt lite allt möjligt under dagarna, men inget direkt spännande. jo föresten..... alice har fått en ny sadel. så nu kan man rida utan att hom får skav:)

idag kommer jag hinna med massor. först red jag i morse. alice och marre blev det idag. sen skulle vi iväg till pontus kusin m. familj. deras yngsta barn Z fyllde 1 år. blev hur mycket bullar och tårta som helst. m..m..m..!

nu e jag as trött, måste vila en stund innan vi drar till stan. ikväll blir det joe labero show. ska bli hur kul som helst. middag innan blir det också. gott!
bye bye så länge.
blir inga bilder eftersom jag inte fått tillbaks kameran än:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0