hej hopp i galopp!

jag är hemma en sväng nu. ska ju strax tillbax till stallet och ha ridlektioner. trodde aldrig att jag skulle hinna hem en stund. tog ju extra lång tid i morse eftersom det inte fanns frukost hö inne. men vi lyckades jobba ikapp tiden.
sen har jag longerat alexandra och häppi. häppi var ganska lugn faktiskt. hon brukar ju annars dra på ganska friskt. alexandra är ju mottsatsen. hon tar det lungt, galopperar varv efter varv i kortgalopp. duktig tant!

häppi

alexandra

nej nu e det dax och dra iväg igen. blir nog inget mer bloggande idag. om det inte e så att det blir en toppen bild på alice och mig från hoppträningen ikväll.
byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0