jobb + träning heladagen.

jobbade idag på fm. mamma hjälpte till så det gick snabbt och lätt (lättare). så himmla härligt väder. vill ha vår och somma NU! sen kom ulrika med lastbilen för att hämta upp oss och alice. vi skulle ju iväg på hoppträning för sylve söderstrand. hade lite ångest, det skulle ju vara lydnadsträning idag. alice e ju inte precis lydig.... men hon skötte sig exemplariskt! hon var så himmla duktig. dansade iväg i skänkelvikning som en balettdansös. lydig som aldrig förr. det var nog mammas förtjänst, hon red ju igår. blir lite bilder i morgon eller nåt. lånade pappas kamera (min e ju på reparation, för 2:a gången) så får vänta på att han ska skicka över dom.

pontus red igår. då blev det Talan. han börjar få in snitsen i lättridningen. hade ju hoppats på att han skulle rida utan ledare men carro fick springa hela timmen, stackarn! men tjejerna har ju 100 gånger bättre kondis än tex mig.

förkylningen e nog snart över nu. känner mig mycket bättre nu, nästan helt frisk faktiskt. jag har ju en kropp som super man, eller nja kanske inte direkt men jag e inte säng bunden så ofta iaf.


nu ska jag packa iordnig till imorgon. först bär det av till sofiahemmet, kanske kan det bli nån fix med höften. sen drar man raka vägen till annika där vi var och tränade idag och fortsätter träna oss. får se hur det går, imorgon e det craxens tur och han gillar ju inte precis andra hästar så det e bra övning för honom.
god natt och bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0