kampen är över.

nu är sabinas kamp över. imorse somnade sabina in, det är hon som hade bloggen som jag slaviskt var tvungen att läsa varje dag kanske till och med flera gånger om dagen. hennes smärta har gått över medans hennes nära och kära nu kanske till och med har ännu mera smärta än tidigare. tankarna går nu till dom.


annars idag har jag jobbat, ridit och haft en himmla tur att jag har pontus som hjälpt mig idag. vi skulle också ha städat på eftermiddagen. men med skitiga hästar och födelsedags middag kl. 6 så blev det inget av med det.
Anna fyller jämt idag så vi var hos dom på middag. pappa var sjuk så ist för middag på restaurang så blev det kina hämtmat.
GRATTIS ANNA PÅ 25+15 ÅRSDAGEN!
hon fick i söndags pressentkort på spabehandling så idag blev det bara lite tulpaner.

ingen ridning blev det för pontus idag heller. han får ta igen det en dag med mig som ridlärare(hihihi). men ist för ridnig för pontus så blev det desperate housewifes för mig, det tackar man ju för!

imorgon ska jag in till sophiahemmet igen. ska göra en datortomografi. det är nåt som dom gör med höften så dom i en dator kan göra mig i 3D. får se hur det går. så det blir att gå upp extra tidigt eftersom jag måste sluta tidigare, kallas flex... god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sabina var en riktig kämpe! Många tankar till hennes nära och kära.

När man läst om hennes öde, så faller sig allas våra problem väldigt små.

Kram

2009-03-31 @ 23:12:31
Postat av: Ann

Ska vi kanske ta ett "uppsamlingsheat" senare i vår för alla som missar ridningen?!



2009-04-02 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0