måndag kväll.

jobbat på idag. var själv dom första timmarna innan madde kom. hon måste nu börja borsta alla våra skitgrisar till lektionshästar.
red steely och häppi, marre hade ju fått en spark på v.f i fredags, . det hade svullnat lite så hon fick vila idag.
hann aldrig åka hem innan lektionen kl. 7. hästarna hade tydligen ingått nån pakt att skita ner sig så mycket som möjligt idag, så det var borstning för hela slanten. red crax på lektion. gick inte så bra idag. han hade lite attityds problem idag. sa jag höger sa han vänster, knäppskalle!

blev så himla glad när jag tillslut kom hem. jag är ju som dom flesta kanske vet helt beroende av sabinas blogg. så jag beställde boken om henne och två andra unga kvinnor med cancer. så nu måste jag gå och ta en snabb dusch så jag kan läsa lite till innan jag måste sova. god natt.
tack pia för s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0