måndag.

den här dagen har ag hunnit med mycket. jobbade först. sen red jag häppi. hon gick helt okej. inte lika drömmit som igår men bra ändå. sen skyndade jag iväg för att hinna åka till hööks. skulle köpa lite små prylar. hämtade också ditt schabrak emma...så det finns att hämta i min bil. sen hem och laga mat innan vi skulle på lägenhetsvisning. jätte mysig lägenhet. men väldigt mycket jobb. får se vad som händer där. sen åkte jag tillbaka till stallet, rider ju dressyrlektion på måndagar. idag red jag alice. fy vad hon var sur till en början. piskade men svansen, örona bak och stampade i marken. blev nog en och annan spark också;) men hon mjuknade lite på slutet. då gick det rätt hyfsat. nu e jag hemma igen. skönt! god natt, ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mkt :D

2009-03-10 @ 10:27:49
Postat av: Sandra

Låter precis som Alice det:)

2009-03-10 @ 18:14:14
Postat av: Patrik

Hallo,

Kolla utkast till banner hos oss.

2009-03-10 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0