melodifestivalen ikväll!

ligger i soffan nu och vilar mig. var i stallet i morse och red alice och craxen. gick bra med båda. alice red jag i ridhuset. tränade mycket på halvhalter idag, eller det blev nog mest halter förresten...
sen red jag och mette ut en sväng. jag hade crax och mette häppi. vi lyckades precis pricka in det värsta blötsnöandet. härligt! nej! gud va vi var blöta och för att inte tala om kalla. fy så hemskt.
sen letade jag upp alla filmer på hästarna från tyskland. mette ska lägga ihop alla på en skiva. emma snackade om att man kunnde länka så man se det här på bloggen. inte vet jag hur man gör, så vi får väl se hur det går med den saken :)
lurkade en stund i kafeterian innan jag masade mig hem.
ponte har u jobbat idag, så jag och bessie åkte hem till ann och patrik. skulle joksa lite med bilder till min header. kommer nog upp så småningom :) ag och ann var ute och gick en lång promenad (lång för mig iaf, jag kan ju inte gå längre än 1 timme innan rullstolen behövs köras fram) med bessie och stina. bessie var så duktig. hon drog inte i kopplet ett dugg. fina lilla dumma bären.
kom hem senare än planerat, tiden bara rusade iväg. känner faktiskt nu när jag kom hem att jag inte alls känner mig kry. ont i halsen, rosslig, tryck i öronen och allmänt hängig. tur att pontus hade krafter kvar så han kunnde laga mat, jag sov i soffan tills det var dax att äta.
nu ska vi snart till phille och kolla melodifestivalen. längtar, jag köpte marängswiss. ja! det var av egoistiska skäl, glass e gott för min hals.
adjöss och god bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0