onsdag.

lite tisdag först... red marre och steely för första gången på ganska länge igår. dom var pigga båda två. men det var roligt dom e så duktiga båda två. sen var det pontus tur att rida. han ville ha Talan å det fick han också. men när dom hade ridit en stund så passade Talan på att bli rädd och dra en repa genom ridhuset. ponte blev nog lite skakis ;) så sen blev det ledare.

idag var det soligt och fint ute. man känner ju hur mycket man längtar till vår och sommar. det var ju inte så kul att traska in i ridhuset då. började med lettan. hon var ganska svullen i ganascherna idag. då har hon ju ganska svårt att gå i form.
sen red jag häppi i grottan(ridhuset). hon gick som en liten klocka. hon gick så himla bra att jag aldrig ville sluta rida.
red ut en kortis på marre. hade på mig alldeles för lite kläder. det är tydligen inte lika varmt kl 5 som det är kl12, konstigt???

läste på sabinas blogg idag också. det är så hemskt alltihop. tänk att det där sker inte allt för långt här ifrån, jag tror nämligen att hon bor i stockholms området. man måste lära sig att vara tacksam för allt man har och inte tänka på allt man inte har.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0