snö, snö och åter snö.

oj vad det har snöat idag. man har fått ordentligt med motion då. det är u inte precis som en dans på rosor att dra tunga skotkärror i snön. men jag tycker det är ganska mysigt hur som helst. hellre snö än slask. slask= leriga hästar, inte nice.
sen red jag en sväng på Crax i ridhuset. tog det lite lungt och kännde efter hur han mådde i sitt ben. känndes helt okej, lite stel kanske. sen red jag och madde ut i mysiga snön. madde rider ju ringo. han e ju inte precis en filbunke. jag red letizia. hon var ju inte sen att hänga på ringos bravader. det värsta när hon far iväg är inte brallarna utan att hon piper och låter. man tror ju att man ska ramla av varje gång. men vi satt kvar båda två. mer tur än skicklighet tror jag nog.


sen åkte jag och ponte till eurostop. jag köpte två fina grejer på blomsterlandet. sen blev det ju mat också.


fick 3 fina saker av mamma idag också. 2 glittriga grodor. låter konstigt men ni ska få se vad fina dom var. sen ett guldigt hjärta. tack mamma.
bilder kommer senare för nu måste vi åka till stallet, pontus har ju ridlektion kl 21 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0