söndag.

fick en skön sovmorgon idag. vaknade inte förens 8.30. åkte ut och red ut med mette och ann. jag red på alice. rätt skönt ute idag faktiskt. jag är inte kry alls idag. förkyld, hals ont, tryck i öronen. så idag har jag inte gjort så mycket. städade toan. sen var jag tvungen att vila. och kom aldrig igång igen. eller jo föresten jag städade ett skåp i köket också. det blir ju gott om plats när man städar iordning. sen kom  maria och tuva förbi. vi gick ut på en promis med hundarna. å tuva e ju så söt att man bara dör. hon och jag skulle bara gå i vattenpölarna hela tiden.
"malin komma gå här!" å så pekade hon med hela armen att jag skulle gå brevid henne.
nu har jag precis kollat desperate HW på datorn. viserligen fransk text men det gick ju bra ändå:) e bara glad att jag fick se det.
nu e det natti natti om jag ska överhuvudtaget ska ta mig upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0