söndag.

söndagen e över igen. ja jag vet att jag skriver det varje söndag, men det är ju helt sjukt vad veckorna går fort. veckorna hinner ju knappt börja innan dom tar slut. men det är ju skönt våren och sommaren kommer ju fortare då. idag har varit en lugn och skön dag. åkte till stallet sent, inte förens 10. skönt med sovmorgon. skrittade ut på steely med ann, hon red alexandra. steely blev snorig idag igen, trots att vi bara skrittade. så han får nog vila i ett par dagar till. sen red jag ut på häppi. fick med mig pontus och bessie. häppi var jätte pigg och glad. då brukar hon ju bli som allra härligas att rida. ingen stress för att hinna rida idag, så himmla skönt! tog det lite lugnt hemma sen till desperate housewifes reprisen. blir ju inget DHW nu på tisdagar när ponte rider. nu e det beck. en som man inte sett. BRA! god natt, bye bye

Kommentarer
Postat av: erika

Visst går tiden fort, snart är det jul igen! :D haha

2009-03-09 @ 14:03:14
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0