tisdag.

hej hallå!
nu har veckan rullat igång igen. igår köpte jag lite grejs på villa & fritid. det blev 2 korgar. mitt favorit sätt att gömma stök. sen köpte jag 4 tallriks underlägg, i plast. ja, jag vet kanske lite tacky ( eller hur det stavs) men det var jätte fina motiv på.




blev bara ridning på alexandra dag också. alla hade vilodag förutom hon och steely. och han är ju förkyld så han vilar ett par dagar nu.
kom hem jätte tidigt idag, så skönt. så jag passade på att vila en stund på eftermiddagen.


erika berättade om en blogg som en ung kvinna skriver på. hon har cancer men är ändå så himla stark. jag blir väldigt berörd när jag läser. alla borde läsa den. man ska verkligen vara glad att man mår så bra som man faktiskt gör.
mittlivsabina74.blogspot.com



har fixat klart med alla foton som vi hade i ramar. köpte väggdekoration från ikea i form av olika ramar. blev väldigt lyckat och inget mer dammande!

nu när jag ser det på bild så ser jag att jag måste ändra på 4:e kortet från vänster, sen är det klart.



snart är det dax för pontus första ridlektion. 2 timmar kvar. återkommer imorgon med en redovisning om hur det gick.
bye bye så länge.

Kommentarer
Postat av: erika

jättefint med ramarna!!

2009-03-03 @ 21:16:42
Postat av: Ann

Fint med ramarna! Kommer den stora svarta oxå från Ikea? Vad heter den? (blev likson inspirerad....tänkte sätta en spegel i den om det funkar)



PS Pontus och de andra "grabbarna" var jätte duktigta, eller hur!!!

2009-03-04 @ 06:47:49
Postat av: malin

tack tack! alla ramar är från ikea man köper dom liksom i en förpakning med 4 av varje sort.

2009-03-04 @ 17:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0