27 maj.

idag fick arwen med sina polare gå ut på ett försommarbete. oj! vad roligt det var med nya hästar, stor hage och så fick man ju dessutom äta massa gräs:)


hela den brokiga skara hästar, när som helst kommer det ett litet föl till flocken också...

arwen verkar inte allt för skärrad av att vara en bit ifrån dom andra.

arwen♥


millan på väg ut i hagen♥


har longerat steely och lettan idag. lettan e väldigt stel i nacken så jag har börjat massera henne. hon gillar det verkligen. och jag tror det kan vara lite lättare att få ordning på det när man longerar henne lång och låg.
sen red jag ut på häppi tillsammans med sanna.
sen var det dax för en ny match med april. idag var sadel, träns och innspänningarna på. jag var förberädd på att hon skulle protestera mot inspänningarna men det gick riktigt bra idag. avslutade med att sanna satt på och jag longerade. vi måste få ordning på den där hästen så får hon kanske stanna hos oss.


sen har jag faktiskt hunnit med att plantera mina blommor som jag köpte i måndags. det var i sista stund dom hade hunnit bli ganska torra. men dom ska nog ta sig. kanske kommer det en bild när dom har vuxit lite.

sen e det ju gray´s onsdag idag. vilket program. bölar ju nästan varje avsnitt.
adios!

Kommentarer
Postat av: vw

lilla millis:) jag hoppas att du kommer bli frisksnart:)

2009-05-29 @ 13:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0