helgen är här:)

ja då var det helg igen. skönt! det var vad jag behövde efter flera helger av tävlande och veckor av jobbande.
igår hade jag massor av ridande att göra. men som vanligt så kommer det upp nåt som ställer till det. igår var det crax. han fick kolik igår eftermiddag. jag var ute och vandrade i regnet med läderridstövlar. gick som tur va över efter nån timme.
sen var jag och pontus och åt på  farbror blå. super gott! förrätt blev vitlöksbröd sen åt jag torsk med nån slags potatismos, sparris och hollandaise sås.
såg sedan på australia hos nicke och maria. guud vilken bra film! verkligen en gripande film. ville aldrig att den skulle ta slut.



dagen i dag började väldigt bra.
jag ringde in 1 gång till ett sånt där frågeprogram på tv. man skulle säga ett tjejnamn som började och slutade på A. gissa vem som kom fram i direktsändning? japp det var rätt, JAG! ANNIKA  var namnet som tjänade 500:- till mig. tack så mycket.

glad i hågen åkte jag till stallet och brydde mig inte ett dugg om att det regnade och jag skulle rida ute. red ut på hästarna idag. helt okej att rida ut om man har regnkläder.

idag hade vi tänkt att gå och kolla på änglar och demoner. men nu skulle pontus köra hans föräldrar till uppsala och då blir det lite stressigt. så vi skjuter upp det. man vet ju vad det kommer sluta med, vi kommer se den där filmen när den kommit ut på dvd. kommer man sitta i sina mjukisar i soffan och käka godis.
får se om man hittar på nåt roligt ikväll eller om man kommer sitta och lurka i soffan som vanligt...
adios!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0