helgen kom och gick...

lika fort som den kom e den slut, helgen alltså.
idag var jag och red på dagen. idag blev det letizia och steely. lettan har någon konstig spänd knöl i mankammen. så där ont skönt när man blir masserad verkar det som. det blir ett fall för massage micke.

sen var vi på husvisning i granby. två hus kollade vi på. ett lite fint med stor tomt. men det var med massa grejer att göra med tak, el, och annat joks. inget där alltså. sen det andra var jätte fint men det blir nog väldigt dyrt, alltså ingenting för oss. SKIT! jag blir så sur av det här letandet.

sen var det möte i stallet nu ikväll. ridlärarna försöker få i hop hösten. vilket piller det är med det där då. men det brukar ju lyckas när hösten kommer iaf. ganska hurtiga var vi iaf (jag å maria) vi gick fram och tillbax til stallet. trevligt var det. vi fick skaldjurs sallad, verry good!

pontus drog iväg till kista och handlade med sina föräldrar och syrra idag. han köpte ett par skor. rätt snygga faktiskt. å så köpte han ett par jeansleggings till mig, thank you!

adios!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge inte upp med bostadsletandet.Rätt som det är dyker det upp något skoj.Vi har ju budat på radhuset i Steninge med den något speciella inredningen...:)Än så länge är det bara vårat bud som ligger, SPÄNNANDE!!

Pussa hästarna från mig

Sandra

2009-05-25 @ 15:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0