måndag.

trodde att dagen skulle bli enkel idag. men så fel man kan ha... ponnierna var ute i natt så det var inte så mycket att mocka men då fick man annat jobb istället. vi fick sätta upp eltråd på fältet där hästarna ska gå. började som ett lik slutade som en kräfta. ja, jag vet solskyddsfaktor! men jag har ju inte ens haft t-shirt på mig än så hur ska man veta att det skulle bli så varmt och man behövde solskydd.
när vi var på fältet så passade bessie på att ta en tur på egen hand. när hon kom tillbax så var hon helt slut och varm, tur att det fanns nånstans att svalka sig...

   
hon badade minst  en ½ timme, knäppa hund.



sen var jag och pontus och köpte jeans till honom. det var verkligen på tiden!
och om han skulle få jeans så skulle jag få köpa lite blommor. jag gillar verkligen att fixa ute, blir lite itaget eftersom tiden inte riktigt räcker till.



red häppi på lektion idag, gick ganska bra, förutom att hon alltid är lite tixig. pontus tog kort men han är ingen fotograf direkt så dom bildena gick inte att använda.


nu ska jag sova, planerar nämligen att cyckla till stallet imorgon. vi får se hur det går med det...

Kommentarer
Postat av: vw

men lilla bessie, du kanske ska bada i lite renare vatten:D

2009-05-26 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0