onsdag alla redan!

tänkte börja packa nu. finns det något tråkigare?? tror inte det, eller jo! packa upp igen...
vet ju ioförsig inte ens om jag får boxar till hästarna, men det är likabra att packa utifall att man ska iväg.
stallpakningen får jag ta imorgon.
var föresten så sur på crax idag igen. han hoppar ju staketen varje dag. så idag stängde jag för så han inte skulle kunna rymma om han hoppade. trodde aldrig att han skulle hoppa igenom eltråden för att komma till sin kära alice. men så fel man kan ha. han pajjade staketet och for ut till stona. idjet! fick ta ut alexandra och flika där ifrån. dom tar inte riktigt att han ska bestämma, å då blir det bråk, not good!
nä nu måste jag packa samtidigt som jag kollar på gray´s.
adjöööö!

Kommentarer
Postat av: Ann

Är det någon som betar Graciana när ni är borta, eller är hon som en "fiolsträng" nu?

2009-05-07 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0