onsdag, helg för vissa men inte för mig.

skönt för alla er som har helg nu. jag är tyvärr inte en av er. tänk vad skönt det skulle vara att få 2 dagars extra helg bara så där. men man får vara glad för det lilla. ingen mockning åt privathästarna imorgon. och småtjejerna sover i stallet så dom kommer rida tidigare imorgon, det är ju bra för då hoppar vi också tidigare och jag får gå och lägga mig tidigare. alltså bara pluss:)



idag har jag klättrat med crax och häppi. crax skötte sig bra men häppi däremot var som en katapullt. gik bra neråt men när vi vände och skulle upp så galopperade hon och det var omöjligt att stanna henne, tok!
alice var ute och galopptränade idag med sanna och galopparn. hon skötte sig exemplariskt. hon var lugnet som galopparn behövde för att inte explodera totalt.


när jag kom hem idag så tog jag äntligen hand om mina blommor som jag köpte någongång förra veckan. hoppas dom tar sig nu, dom såg ganska torra ut. nu får jag inte glömma att vattna dom också.
det blev vita pelagoner och murgröna på framsidan och vita och rosa blommor på baksidan. ska nog bli fint när dom tagit sig.



nu ska jag kolla klart på gray´s´sen e det natti natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0