torsdag...

... och jag hinner blogga. jobbade i morse. gick väldigt lätt idag, inga privathästar att mocka åt och världens bästa pontus var med. och ni som tycker synd om honom, det är det inte. han hänger med frivilligt och han slipper ju gå till gymmet. idag ver det hoppning för tjejerna. det gick riktigt bra. det e så roligt att se dom utvecklas frammåt nästan varje gång. man blir väldigt stolt iaf.
sen skulle jag själv träna, (där har vi nån som inte utvecklas varje gång). hoppade steely idag efter som det inte gick så bra sista klassen i söndags. gick rätt bra till slut iaf. men jag började ju med att bli nockad när vi skulle ta första språnget. han drog iväg mot hindret, jag sa stopp,  sen fram igen och en tvärnit! hindret var dess utom ca 70cm. fick värsta nocken på käcken, huvudet och nyckelbenet. blev helt yr och fick lov att hoppa av en stund. jäckligt läskigt att sitta på en häst när man är yr.
sussa sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0