valborg igår.

ja, igår var det valborg. det började trevligt och bra. vi var i stallet på kvällen. jätte trevlig. mycket folk. vi spelade brännboll, vuxna mot barn. barnen vann tyvärr. jag gillar inte läggmacher. man måste även som liten lära sig att förlora. jag vet att ni är några som håller med, å säkert några som inte gör det.
sen hände något hemskt. när hästarna skulle släppas in gjorde graciana illa sig. ett stort köttsår på bakdelen. jag brukar inte tycka att det är nödvändigt att tillkalla vetrinär för små sår, men det här var inte litet. så den trevliga kvällen slutade 1 timmes väntan på vetrinär, sen dryga 2 timmars ihop trocklande av bakdel för hasse. vilken stjärn vetinär han är! så snyggt ihopsytt. vad skulle man göra utan honom??
nu får hon stå inne i några veckor tills det har läkt ihop lite. hon som avskyr att stå inne.


kvällen börjar fint, minuterna innan olyckan.

vildarna glada i hågen.

så här ser graciana ut just nu, sydd och fin.

sen måste jag tacka alla underbara vänner som man alltid kan räkna med.
TACK, ann,  madde, sanna, mette, maria och dom snälla pojkvänner och andra som stannade kvar utan gnäll. ni vet att mamma och jag är evigt tacksamma.

så sandra om du har långtråkigt någon dag så vill graciana gärna komma ut och beta;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men fyyyy, stackars Graci!!!Hur kunde det bli så?Jag kommer ut i veckan så kan vi säkert gå ut o beta lite.

2009-05-03 @ 13:30:03
Postat av: Anna

Jävla vilket sår!! Stackars. Hur gick de till egentligen?? Kram!

2009-05-03 @ 19:18:33
URL: http://hipphypphatt.bloggagratis.se
Postat av: vw

hoppas hon blir bättre snart:)

2009-05-07 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0