1 månad till jul!!

en månad till julafton, och jag har börjat förbereda. inte plockat fram grejer och så så klart. men jag har städat förådet. nu vet jag var alla julgrejjer finns iaf, högst upp bland alla lådor. känner mig riktigt nöjd med mig själv:)
skönt att komma hem tidigt från stallet ibland. e det fortfarande ljust när man kommer hem så har man liksom lite mer energi till sånna saker.

före.


efter.


fint va??

men även om jag var hemma tidigt så hann jag rida å så innan. alla hästar var borstade och marre och alice ridna när klockan var 2. alice körde jag lite galoppträning med idag. hon var jätte pigg å glad. magen måste minska i omfång så innan vintern kommer så måste vi galoppa lite mer.
nu e det natta, så god natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0