fredag kväll.

fredags kvällen är här igen. sitter här ensam med två trötta hundar och funtar på om jag ska hålla mig vaken tills ponte ringer och ska ha skjuts hem eller om jag ska gå å sova lite och sen gå upp igen.


igår var det i allafall hoppträning. igår var det steelys tur. vi ville gärna att han skulle strula som sist på tävlingen så man kunde få reda ut grejerna, men så klart så skötte han sig riktigt bra. med lite obligatoriskt bus såklart:) sen var det avmaskning för alla små 4 benta änglar. dom flesta tycker att det är helt okej med lite överhängande åt minus hållet. men alexandra har vi helt lagt ner att försöka få in nåt i munnen, men som tur e så gillar hon mat och har inga problem att äta pastan. mmmmmums!!!

så idag var det vila för hela slanten. tur som jag hade så var det ingen lite ängel som hade rullat sig så allt gick lite som en dans idag;)


så idag passade jag å mamma på att åka till ikea. men det vart inte så mycket shoppat. lite juliga doftljus lite snören till hemliga julklappar och rätt mycke gotte blev det nog ioförsig:)



jag tror jag går å sussar en stund så får ponte hoppas att jag vaknar av ringsignalen.
imorgon e det ju globen på kvällen å så ska man rida innan så man måste nog ha lite energi iaf.

natt natt:-*

ps. heja calle nu! (i idol alltså, han hänger löst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0