helgens tävlingar.

nu ska jag blogga lite. har tävlat hela helgen, så jag har kommit hem sent och bara inte orkat blogga.

lite resultat från helgen.
i lördags var jag iväg med bara häppi. hon stortrivdes att vara ensam om att få all uppmärksamhet. men det hela började inte så bra. först innan vi ens kom iväg så var det problem med bilen. men tillslut kom vi iväg iaf. allt går bra tills vi kör fel inne i stan. det var ju bara jag och maria och vi tillsammans e en aning förvirrade. men efter en liten omväg till nynäshamn så kom vi fram till södertörn. med den starten så var jag nöjd om jag höll mig kvar i sadeln. men det gick riktigt bra faktiskat. vi var 4:a i första klassen och i den 2:a klassen var vi också felfria men blev utan placering. jag var iaf super nöjd med lilla häppi:)

häppi och jag. (bild lånad från ekersens.blogg.se, tack för den:)


sen var det samma ställe som gällde igår, fast då med alice, steely och crax.
började riktigt bra. fick en kanon första runda med alice. men sen blev det värre. steely hade nåt muppryck för sig. gick inte att svänga åt höger. helt sjukt! och med det problemet kommer man inte långt i banhoppning. det är ju liksom inte rakbana man hoppar. så det kan ni ju räkna ut hur det gick. sen glömde jag banan i alice 2:a klass. jag som aldrig glömer banan. crax 1:a runda gick bra fram tills dess att jag, tro det eller ej... glömde banan! jag glömer inte banan men igår var det inte bara steely som hade hjärn släpp utan matte också. kunde det gå värre??? japp! det kunde det. jag kunde ju rida som ett riktigt arsle också. och det var precis det jag gjorde i sista 1.30 med crax. nog för att han är snabb och snäll men han kan ju inte uträtta underverk. så det var lika bra att lämna banan innan jag skulle göra bort mig totalt. så en helt värdelöst kort och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0