måndag.

grattis ekersens.blogg.se! alltså ägaren av bloggen maria.



har varit dålig på uppdatering, som vanligt. men en del ha hänt sen sist. bla hoppträning på crax och lite mjuk hoppning på marre och graciana. tjejerna var så duktiga båda två:) dom har inte hoppat på väldigt länge nån av dom. man vet ju att dom kan vara lite tossiga båda två men dom var väldigt duktiga och lyssnade relativt bra båda två. marre något mer lyhörd än graci:) nån som känner dom som e förvånad??? inte jag iaf:)

sen har det ju gått en helg också. i lördags var det tjej kväll hos sarah. dö kul! vi var i stan och bowlade. riktigt trevligt att få klä upp sig nån gång ibland. ingen bild tyvärr. men jag hade en fin fin volangkjol med en superfin cardigan till. låter kanske konstigt, men fint var det:)

så igår efter en sen lödragsnatt (för att vara mig iaf) var det dax för "mina" tjejer att rida ponnycupen i upplands-bro. och dom förlorade lite snopet. jag fattar inte varför vi aldrig har någon tur... vi rider ju helt klart snyggast av alla lag vi mött men ändå förlorat alla matcher. hur e det möjligt?? men vi ska inte vara ledsna för det, för våran snygga och bra ridstil kommer hålla i längden. när hindrerna blir högre och banorna svårare så e det vi som rider snyggt och ordentligt som kommer och vara överlägsna dom som än så länge vunnit på tur och snälla hästar!!
HEJA MÄRSTA!!!


idag har jag varit på min 3:e c-tränar kurs. denna gång var vi på strömsholm. idag har det varit mest praktiskt teori. vi har kollat och bedömt unghästar på gångarter och när dom löshoppat. ganska intressant, man ser ju saker som man inte tänker på annars (eller försöker se saker iaf). det var rätt skönt att vara ute och röra på sig iaf. kanske inte är helt idealiskt att stå rakuppåner en dag med mina höfter men då somnar jag inte iaf. imorgon ska vi kolla tömkörning, dressyr och hopp träningar. och när kursen e slut så e det bara vänta tills klockan blir sju för då e det clinic med christer och linnea ericsson. "från unghäst till tävlingshäst" heter den.

nu e det dax att rasta lurken och sen i säng så man överlever morgondagen utan att somna.
adjjöööö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0