måndag.

helt slut va jag imorse. det är ju helt sjukt vad man behöver mycket sömn på vinterhalvåret. jag klarad inte sånna här tidiga mornar vecka efter vecka utan att bli helt förstörd. så när jag skrivit klart detta så ska bessie  bli rastad och jag ska sova efter det. men det går ju lite lättare att jobba på måndagar eftersom vi har J på praktik hos oss på måndagar, SKÖNT.
idag var det dax för graciana att få lite mer uppmärksamhet. hon tävlar ju inget ännu så hon blir liksom aldrig fin fixad. men idag skulle jag bara rida 2 hästar så då kännde jag att jag hade tid med lite fix:)
hon var så fin lilla graci.
det bästa av allt var att när jag höll på att pyssla så slappnade hon av. och ridningen gick riktigt bra. alltså graciana bra. hon var till o me riktigt snäll när jag borstade... hon är alltså en häst som inte tycker att det är jätte skönt att bli borstad.


fiiiiina graciana!

nu ska jag å bessie ut med 7A, sen e det natti natt.

Kommentarer
Postat av: Johanna Thüring

Och måndag är väl ändå den värsta dagen på veckan, då är det ju aldrig skönt med en extra hand!=)

2009-11-09 @ 22:24:11
Postat av: Johanna Thüring

Alltid ska det ju stå såklart!

2009-11-09 @ 22:25:02
Postat av: Mette

Graciana är verkligen fin! Hon har liksom en lite glödande fuxfärg! Ser ut som ett härligt höstlöv :)

2009-11-11 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0