mitt i...

mitt i alltihop blir jag förkyld igen. så värdo! jag som ska tävlia i helgen å allt:( men det går förhoppningsvis över till helgen.
idag var det väl en tråkig dag? grått grått grått. men lite ljus spreds iaf i stallet... blåljus.
både idag och igår har brandkåren varut i stallet och kollat runt på anläggningen, lett hästar och fått lite allmän info om oss och hästarna. men idag blev det lite drag mitt i alltihop. dom fick larm och sprang till bilarna och drog iväg med fullt blåljus och sirener. men det tog ett tag och sen var dom tillbax och jag passade på att ta en bloggbild:)

här är allihop, min pappa stående längst till vänster.


våra vardagshjältar! när larmet kom så var det fullfart mot bilarna. ingen som drog benen efter sig. känns skönt att veta att om det händer mig eller mina nära och kära något så kan man iallafall vara säker på att "våra" brandmän gör sitt bästa för att komma så snabbt som möjligt.



idag red jag marre och häppi. marre skrittar ju än och häppi fick en tur i skogen. imorgon e det hoppträning på henne så hon fick lite belöning innan jobbet.

lilla lurken har varit med mig i stallet hela dagen. lurken börjar ju bli en häst. hon luktar häst, bor i ett stall och äte då också självklart häst mat, ur krubban såklart ;)

avslöjad!!!
natti natt

Kommentarer
Postat av: Pia vW

Gud va gullig hon är Bessie, hon ser så skyldig ut den rackaren!

Vi ses i eftermiddag!

2009-11-05 @ 07:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0