onsdag.

tråkig dag idag...
det är så himla tråkigt när det är sånt här grått och regnigt väder. tur att det finns lite roliga saker runt omkring en då.
har ridit graciana och lettan idag. gick rätt så bra med graci, inte lika bra som på lektionen i måndags men nästan:) hon e ju inte så lätt men hon känns lite mer samarbetsvillig nu än förut. hon gör både öppna, sluta och skänkelvikning utan att bråka allt för mycket;)
sen red jag lettan. hon e lite mer som förut nu. hon försöker nu. det har hon i o försig alltid gjort men kanske inte lyckats varje gång.


sen gjorde jag en rolig sak. åkte med pappa till biltema för att köpa 2 olika slags leder till bilen. gick ju inte igenom besiktningen så den måste fixas innan det blir körförbud:-s
trodde det skulle bli ryrare än vad det blev. varför...? jo, för pappa var vänlig nog att betala kalaset:) det var ju trevligt eftersom det är ju och allt snart. han räknar väl med en fin julklapp nu...

tog en sväng förbi plantagen på hemvägen. skulle ju köpa lite grejjer till min egendisignade adventsljusstake. känner mig rätt nöjd faktiskt:)



natt natt.

Kommentarer
Postat av: Pia vW

Du hann ju med lite adventspynt också,

Malin!

Tänk att även du har en pappa med kvast!



2009-11-26 @ 08:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0