söndag.

helgen e slut... känns tungt. jag känner inte alls att jag har vilat mig i helgen för att orka med en ny vecka. och nästa helg ska jag tävla både lördag och söndag så det blir ingen vila då heller.
idag var dagen lång i stallet. e så tråkigt när det är sånt här väder, ingen motivation direkt. men det var jätte skönt att rida till MJ musik i ridhuset iaf.

nu ikväll har pontus spelat sin första hockey match på 8 år. han var jätte duktig i mål. Sigtuna red machins vann med 7-2. ett mål av sundbybergs var självmål. så man kan säga att pontus bara släppte in ett mål.



ponte i målvakts utrustning.

god natt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att det gick bra för Pontus, hoppas han tycker det är kul att ta upp hockeyn igen! Säkert massa träningsvärk imorgon....

2009-11-01 @ 23:07:36
Postat av: Mamma

Glömde att skriva att nästa gång han spelar match kan väl jag få följa med och kolla.

2009-11-01 @ 23:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0