hopp i galopp

löradagkväll och vi sitter hemma hos nicke och maria och kollar nya harry potter filmen. som vanligt har jag lite svårt att hänga med i filmer, kan ha med att göra att jag gör annat undertiden:)
vi har haft sån tur att vi blev bjudna på spagetti å köttfärsås här. passad perfa eftersom vi själva inte hade nånra som helst förslag på middag.


i torsdags så hoppade jag steely på träningen. han hoppade bra. blev lite studds och sen studds ett galoppsprång och oxer. han hoppade riktigt bra lilla bebisen:)



igår var hela dagen rätt tung. regn, tungt i stallet, frös, allt känndes helt enkelt tungt. men det kom lite ljus imörkret. igår så löshoppade vi unghästarna för första gången. arwen tycker jag iaf var riktigt duktig. blev lite fel ibland men har men aldrig hoppat förut så får man völ missa någongång;)
http://www.youtube.com/watch?v=idtwUJbneLg


idag har jag varit i stallet nästan hela dagen. hann med en del. red 2 stycken innan kl tio. alex oxh marre. dom gick okej båda två. marre lite bättre än alexandra. sen har jag klippt letitzia. hon tyckte det var så himla skönt, stod och sov hela tiden. fin blev hon också.





nu ska jag koncentrera mig på harry potter.
adjö och god natta

Kommentarer
Postat av: Johanna T

(Ligger här med 39 graders feber, tyck synd om mig)



Va kul att det gick bra med Arwen, hon är så söt. Blev lite förvånad över att Hempa var med, trodde inte löshoppning intresserade honom! =) Men de va ju kul att han va med på bild! haha. Ha de bra

2009-10-20 @ 21:26:44
Postat av: Johanna T

Steely ser ut som ett spöke, såg jag nu!

2009-10-20 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0