onsdag.

jag och pontus har varit i kista galleria ikväll. pontus skulle kolla på en vinte jacka. hittade en jätte fin på MQ. jag känner mig lite hängig så jag hade ingen större lust att köpa nåt faktiskt. men en sak som jag blev sugen på var ett par jätte mysiga tofflor. så dom köpte ponte till mig:)
(gray´s anatomy i bakgrunden)


idag var det hur rörigt som helst i stallet. hovslagaren var där, madde klippte lektionshästar och jag blev aldrig klar. men nu sitter jag här i soffan och lurkar:)

red häppi ut en sväng idag. hon som brukar vara cool som en filbunke när man e ute var helt bäng idag. rädd för allt. hoppade och for när hon blev rädd. vägrade gå för hon såg nåt spöke i skogen. men vi kom hem levande iaf båda två:)
alex behöver verkligen dressyr så ridning på banan blev det idag. halvhalt vad är det??? alexandra vet inte svaret på den frågan iaf. hon e verkligen ett ånglok när hon lägger den sidan till. men det blir nog bra snart:)

imorgon e det ridlektioner igen. ingen träning för mig. hempa e borta och jag har alla lektionerna. blir lite ont om tid på dagen eftersom jag skulle hoppat 2 på kvällen och nu blir det 0. men men det går väl det också. för sen e det bara 1 dag kvar till helg:D

här kommer lite bilder från veckan.
bessie i sin favorit grotta i stallet :)


bill och bull i ridhuset (marre och häppi)


min fina lilla arwen :)


god natt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Var det i grottan hon var hela morgonen idag när vi ropade och letade efter henne? Lilla Arwen är inte så liten längre. Skönt att ha Johanna som sköter och tar hand om henne så bra.

Kommer och hjälper dig en stund innan jobbet i morgon.

Sov gott

2009-10-21 @ 22:59:22
Postat av: jusslin

Tror du att det går att klippa Gnägget? han blir så himla svettig efter hoppningarna ;)

Han kan ha något riktigt tjockt täcke i vinter isåfall :D

2009-10-22 @ 20:16:49
Postat av: jusslin

Tror du att det går att klippa Gnägget? han blir så himla svettig efter hoppningarna ;)

Han kan ha något riktigt tjockt täcke i vinter isåfall :D

2009-10-22 @ 20:17:19
Postat av: Jessica

När ska Bessie manikänga i sin overall... ;0) Ha ha Skoja bara.. Den e ganska smart, jag fattar..

Hadé

Jessica

2009-10-22 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0