god natt.

shit va jag e trött. har "jobbat" i stallet hela helgen. igår kom jag vi nio och åkte hem vid sju  och idag vassar jag där sju, mockade med maria mamma å några till. sen brassade vi iväg till stockholmscups match i huvudsta. gick väldigt bra för MRK. oavgjort och en poäng blev det. när vi kom så var det bara att sätta igång att rida. 3 st blev det till slut. å nu e jag så trött att jag håller på att dajja. har somnat minst 10 gånger under dom här korta meningarna ¦). men ska bara visa hur jag möblerat om hemma.

från köket.

från soffan/vardagsrummet.


nu måsta jag sova innan det här inlägget blir papparat med fler konstiga meningar. har redan raderat några stycken.

god natt!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ju bra ut, men får man komma hem och kolla?

Du får rätta meningar i morgon när du är lite piggare:)Sov gott !

2009-10-11 @ 22:35:01
Postat av: Jessica

Fint du har det hemma.. Mitt gamla köksbord skulle passa in, och det e lite störe än erat.. Ekbord me 6 stolar och xtra iläggsskiva... Jaja. Jag får mitt nya om 2 veckor..

2009-10-12 @ 07:41:35
Postat av: ika

Ni har jättefint hemma hos er! Ser så ombonat ut :)

2009-10-12 @ 17:59:51
URL: http://moggika.blogg.se/
Postat av: Mette

Ni har så mysigt och fint hemma hos er Malin!

2009-10-13 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0