halloj!!

ligger i sängen med datorn i knät. är det inte underbart med en liten dator som man kan ha i knät och ha med sig överallt. har ikväll varit hos familjen ekersens och blivit bjuden på tacco middag. väldigt gott var det. det var en tack för tuvapassningen i måndags middag. jag gled alltså med på pontus bananskal.
har uppdaterat lite dåligt i veckan, men i bland så orkar jag helt enkelt inte skriva nåt på bloggen. men men...

idag her jag ridit rätt så mycket iaf. först var det alexandra. hon var rätt så hemsk. vet inte var det var men hon ver inte med på mina notor iaf. sen hjälpte jag sanna med ettan. hon har ju hjälpt mig mycket så då var det dax för pay back time. hon gjorde ju illa fingret igår. han var rättdså trevlig att rida. var ju bara det att han tar lika långa steg som hebbe:)
sen red ju ut på crax. han var pigg och glad idag. ville gallopera fort och helst hele tiden. sen sist idag blev det en runda på graciana. sanna skrittade häppi och jag graci.
imorgon blir det en dag i stallet. ponte jobbar hela dagen.
men nu e jag trött och behöver minskönhets sömn.
god natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0