lördag kväll.

sitter nu och kollar tv, nån film på 4:an. vissa hade sagt att att det är typiskt mig att bara sätta mig framför tven och kolla på vad som helst som visas. men det är rätt skönt faktiskt. mitt sätt att koppla av liksom.

har haft en lång dag idag. inte för att jag är super trött. bara lite, har redan sovit en stund i soffan ioförsig;) men har hunnit med mycket idag.
började i stallet imorse. men ändå inte så tidigt som jag brukar, så red jag graciana och crax. graciana börjar acceptera sitt nya bett mer och mer. en rak stång som jag lindat en självhäftande linda runt för att det ska bli lite mjukare.

2 fina rådjur stod i gnäggets gräshage och smaskade äpplen när jag red förbi i morse. bara 5m från mig. lilla may-day var så nyfiken i sin hage och stod och kikade genom staketet.


mette rakade craxen idag också. han blev så söt men det var inte utan en hel del protester :S

det här är inte kul tycker craxen...
bremsen är jätte dum, men man kunde ju bita lite på den iaf...

sen hade vi en minnesstund för alla våra fina hästar som gått bort under åren. det har ju varit två fina hästar som gått bort under den senaste månaden och det känndes bra att göra något för millan och pebbels och alla andra fina hästar som gått bort under åren.


om någon har en bild på någon häst som försvunnit från oss får ni jätte gärna komma/skicka bilder så vi kan minnas dom alla:)

sen åkte jag och ponte tillsammans med han föräldrar och kollade på THIS IS IT. michael jacksons film. den var hur bra som helst. bästa jag sätt på länge. rekomenderar den verkligen. vilken ödmjuk människa han var. så stor men ändå så vanlig. jag köpte CD såklart. imorgon blir det ridning till MJ :)


god natt, snart sover jag gott på soffan ;)

Kommentarer
Postat av: emelie Forslöf

Vilken fin liten minnesplats ni har gjort, verkligen tråkigt med Pebbels. Hoppas ni mår bra ute i stallet iallafall, ska nog komma ut och hälsa på när jag kommer hem till Sverige i jul! Kram från Emelie

2009-11-01 @ 21:37:11
URL: http://forslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0