måndag.

har precis rastat mormor och morfars hund tilda. skönt att komma ut en stund i friska luften. man skanar det ju lite när man när man är inne 10 timmar och lyssnar på mycket "intressanta" föreläsningar. har ätit paj som mormor hade fixat till när vi kom hem (jag och min taxi chafför morfar:).
så till dagen på flyinge. jag har massor av idéer som skulle kunna göra kursen såå mycket bättre. tex en rundvandring på flyinge och strömsholm hade ju varit en trevlig aktivitet under dagen. så man vet var man är...
sen om man vill att alla ska hänga med på föreläsningen  så borde man ha föreläsare som förmedlar på flera olika sätt. inlärningsstilen är ju olika på alla... alla e ju inte audiotiva. men annars var ju lunchen väldigt god. skånskkalopps, kan det bli bättre??

lite bilder nu...

släktingar från igår.



lilla tilda sitter fin i "mitt" rum.

hon e hur så söt som helst, lite vild mest hela tiden. men just nu ligger hon och sover under bordet. hon har ju blivit utvisad ett par gånger innan.
nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar, adjöss!

Kommentarer
Postat av: 7a

är det din morfar som har slips? vad rart att ha slips på sig en söndag. tänk o nirre o ponte hade det. coolt!

2009-10-05 @ 21:34:55
Postat av: malin

nej det är min mormors bror. morfar syns inte. men mormor sitter längst bort i bild med svarta byxor och tröja.

2009-10-07 @ 23:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0