onsdag.

förkylningen e inte över än, känns faktiskt som den blir värre och inte bättre:(
var helt paj i morse, men drog mig till stallet iaf, och där var min små änglar. för 3:e dagen i rad så har jag min bästastalltjejstrupp som hjälp i stallet. imorgon ska dom få rida på stora hästarna som tack för hjälpen:)

jag tänkte inte rida idag eftersom jag kände mig lite sådär, men jag longerade lettan och red häppi en stund iaf. lettan e så duktig när man longerar. hon fick några små ryck idag bara. nån gång för att hon blev rädd för tjejerna som tränade inför lucian och en gång för att nån flög av i lilla paddocken (inte från vårat stall) och lettan var precis vid dörren och hörde alltihop. hon e så söt när hon blir rädd, piper och far iväg.
häppi tyckte nog att det var lite siså där med dressyr. hon har ju haft det väldigt bra i några veckor eftersom hon haft lite ont i ett ben och idag var första gången med dressyr. men det kunnde gått värre än vad det gick idag iaf.
sen hade jag turen att få paj på bilen. nån lampa lyser som inte ska lysa. skit! jag som ska besiktiga om en vecka.

sen jag kom hem har jag legat i soffan och bara sovit. snart ska jag flytta in i sängen och fortsätta mitt sovande. skönt.
god natt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig! Sov ordentligt så du snart blir frisk.

2009-10-28 @ 23:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0