söndag.

och jag ligger i soffan hos mormor och morfar. åkte till skåne idag mitt på dagen. flygningen gick bra men det blev lite osäkert när vi skulle gå ner för landning. kaptenen sa att vi eventuellt var tvungna att åka till köpenhamn och landa där. men det slapp vi. men det blev kanska turbulent när vi skulle landa, men vi överlevde allihop:)

när jag kom ut så var mormor och morfar där och väntade på mig. ska bo hos dom i 2 nätter nu när jag e på utbildningen på flyinge. men om man trodde att man skulle få komma hem till dom och ta´t lungnt så hade man ju fel. direkt åkte vi till mormors bror kjell och hans fru ingegärd på middag. observera att jag landade strax efter ett och då skulle dom på middag. lite tidigare än vad jag e van vid. vi brukar ju äta vid 7,8,9 i vanliga fall. men det var ju kul och se alla dom där släktingarna. det var mormors 5 syskon med vissa respektive. alla runt 70 år+.
sen körde vi hem svea (mormors syster) innan vi åkte hem. 
nu på kvällen har vi kollat tv ätit mackor (tur!). nu ska jag försöka sova så jag orkar dagen på flyinge imorgon.
god natt. 
imorgon ska jag se om jag orkar lägga upp bilder, tar ju så långtid när man har trådlöst bredband...
god natt igen:) 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Lycka till i Flyinge, hoppas det blir kul!

kram kra

2009-10-05 @ 08:16:14
Postat av: emelie Forslöf

Lycka till :)

2009-10-05 @ 11:35:33
URL: http://forslof.blogg.se/
Postat av: Mette

Hej Malin! Hoppas det går bra för dig! :)

2009-10-05 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0