super förkyld :S

å så värdo det är att vara förkyld. jag tycker att jag är det mest hela tiden. det värsta just nu är att min ena näsborre är täppt. omöjligt att andas in eller ut.

idag var det tomte verkstad igen.
här är världens bästa stalltjejer!!

matilda, johanna, johanna, matilda, matilda, madde, viktoria, olivia, emma, sofia, moa, carro och så 2:an (hästen alltså:)

mer då??
inte så mycket mer idag faktiskt. man e ju inte jätte tipptopp när inte alla ventiler i fejjan funkar. men det blev galopp träning på alice och lite vanlig ridning på häppi. hon e frisk nu så idag har anmält henne till tävling den 7:e i södertörn:)

har städat lite hemma också. har försökt dammsuga men våran dammsugare strejkar ju lite då och då så det tar ju 100 år att dammsuga våran lilla lägenhet.

nu ska jag strax lägga mig i sängen och pina mig igenom natten. förkylning blir alltid värre när man sover.

god natt!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller med .....Supertjejer!!!!

2009-10-27 @ 23:14:46
Postat av: Linkan

jag kan inte förstå att dt e så kallt hemma i stallet, o lera. för här e det inge lera alls.. jag kommer på lucia showen eller hur dt stavas..



Saknar spolspiltan !! hoppas sanna håller sig varm när hon spolar så "några" hästar..

2009-10-27 @ 23:49:42
Postat av: sofia

haha!!!!!!!!!!????

2009-10-28 @ 20:40:07
URL: http://eeliiina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0