tomteverkstad :)

jag har som vanligt varit dålig på uppdatering under helgen. men ibland har jag helt enkelt inte tid. det har hänt så mycket under helgen att jag inte orkar skriva.

idag hade jag min alldeles egen lilla tomteverkstad i stallet. massor med nissar som sprang runt och jobbade. tack! världens bästa stalltjejer!! det finns helt klart inga som ni:) höstlov e toppen till och med för oss som inte har höstlov;)

annars idag har jag ridit graciana. prövade ett nytt bett. en rak stång som jag lindade med en självhäftande linda. för att det skulle bli mjukare och tjockare. hon tyckte nog att det var helt okej:)
sen red jag ut med nissarna på lettan. dom gick med unghästarna och jag red i täten. lettan är kanske inte den lugnaste filbunken att ha med, så det var tur att våra unghästar är totalt stencoola:)
sist på dagen red jag ut med C och hennes galoppare på crax. han har blivit så busig när man är ute och galopperar:) men det är ju roligt att man har hästar som e glada.
nu på kvällen var det dressyr träning, och idag blev det på steely. han är ju ingen hit i ridhuset på dressyr. han måste ju ha full koll på allt runt omkring. och då e allt också läskigt och man MÅSTE bralla lite mycket hela tiden.

nu ska jag ta mina kliiga ögon och dajja i säng.
lycka till maria med natten pluggande, jag e inte ett dugg avis;)
natti natt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får göra en riktig uppdatering i morgon när du kommer hem. För i morgon är det tisdag och då är du ju ledig på kvällen,skönt va???

Sov gott,ta ögondropparna du fick av Johanna:)

2009-10-26 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0