torsdag kväll.

hemma efter en helt vanlig dag i stallet.

så här fint gjorde graciana i stallet imorse. hon fastnade på nåt sätt i boxen och resultatet blev såhär. när man ser nåt sånt här så inser man att det är ganska stora krafter man håller på med.

våra söta lektionshästar som e redo för ingång, nu e det lunch dax.



ikväll så har jag haft ridlektioner. idag var det hoppning. gick bra för dom allra flesta. jag hade hempas lektion idag också. var riktigt roligt att ha dom vuxna. dom kan man ju finslipa lite mer än med barnen. där lär vi oss ju fortfarande grunderna fast vi börjar komma en bit på väg nu:)

imorgon e det äntligen fredag igen. det är ju helt sjukt vad veckorna springer iväg:) inte mig emot ioförsig.

idag blev letitzia masserad också. hon gillar det verkligen jätte mycket. men hennes långa ben kan ju pricka en hur bra som helst när hon e missnöjd med nåt. nu rider vi henne lite mer än tidigare. hon har tagit det lungt ett tag nu. vi ska eventuellt låta någon köra akupunktur på henne.

imorgon ska jag hoppträna blir nog alice och kanske crax. får se vad klockan blir.
nu e det dax att sova. god natt allihop!

Kommentarer
Postat av: Johanna Thüring

Jag ber er alla som läser detta, och jag är ledsen Malin att jag går via din blogg. Men kolla in det här klippet

http://www.youtube.com/watch?v=opMiCyoRzYM

Så varje gång det känns som att vi rider som krattor, så är det bara att tänka på den filmen, så rider vi inte som krattor längre! =)

2009-10-22 @ 23:08:21
Postat av: Mamma/Cissi

Vilkrt hjärta av guld den hästen har. Gillar verkligen hans stadiga skänklar. Den lilla hästen måste ha en väldigt stark rygg, med enorma muskler för att stå pall för landningarna killen gör!

Lägge ett bud, på hästen alltså!

2009-10-22 @ 23:30:06
Postat av: Ann

Kolla öronen på hästen, har han dom någonsin framåt!!! Hjärta av guld och samtidigt säkert under hot, ett spörapp så hoppar jag...

2009-10-24 @ 08:14:45
Postat av: NATHALI

synd om hästen dum gube sluta RID!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-25 @ 10:52:53
Postat av: Mette

Det var jätteroligt i torsdags Malin! Du är jätteduktig :)

Hur hittar du allt Johanna? :O

2009-10-26 @ 16:55:37
Postat av: Johanna Thüring

Haha mette, jag har mina kontakter ;)

2009-10-27 @ 21:20:01
Postat av: Johanna Thüring

MEN JAG FATTAR INTE HUR HAN SITTER KVAR???

2009-10-27 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0