I´m back!

har gått några dagar sen sist. har inte hänt så mycket sen dess men lite iaf.
arwen har blivit långerad för första gången sen efter sommarbetet. gick rätt så bra till en början. men när vi skulle byta varv till höger så blev det lite problem. hon hade liksom ingen lust med det.
men söt e hon iaf.




igår så gjorde jag en rolig grej. graciana har ju haft en stor skada på ena sidan bakdelen. vi visste ju inte om det någonsin skulle gå att rida henne igen. men igår så hoppade hon för första gången sen valborg då hon gjorde illa sig.
så här såg det ut för några månader sedan.


igår var det lite anorlunda. inte världens bästa bild, men den bästa som fanns.




idag har det varit en lugn dag. red alex och lettan idag. kom hem och städade lite grann. sen åkte jag och pontus och lämnade våra gamla utemöbler hos perra och yvonne. för under kommande vecka ska vi få utrullat gräs på uteplatsen. kommer bli så fint. kom bara 2 år försent.

imorgon e det jobb igen. sen e det dressyr lektion. undra vem jag ska rida då??
nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på den braiga filmen på 4:an. ♥ tv i sovrum
god natt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken jätte mage Arwen har !

Dåligt foto på Graciana= osnabb mobilkamera....

2009-09-13 @ 22:44:26
Postat av: emelie Forslöf

oj vad jag verkligen måste komma ut och hälsa på när jag kommer till sverige, Arwen som jag inte ens har sätt har ju nästan blivit stor! Skönt om Graciana mår bra igen! Jag är ett troget fan av din blogg Main :P

2009-09-13 @ 23:41:16
URL: http://forslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0