jag klarade det!

jag klarade av 2 dagar på strömsholm. gick ju rätt så bra trots att det var nervöst till en början. nästa gång blir det nere på flyinge.
idag lyssnade vi på 3 ämnen. det var etik och moral, prestationspsykologi och skatten, lagen och hästen. var intressanta ämnen, men man e ju inte riktigt van att sitta still och lyssna så man blir ju rätt trött.

pratade med åsa idag också, sa att jag ville vara med på jessica kürten träningen i november. kommer ju ha ångest långt innan. men just nu känns det bra.

imorgon e det jobb igen som vanligt. tiden går så fort. har på 2 dygn varit borta 26 timmar hemmifrån, åkt bil i 6 timmar och har ändå lyckats blogga, duktig!

nu ska jag glo på idol och be en bön om att jag slipper klä på mig och åka å hämta pontus.
"snälla gud, gör så att ponte får skjuts hem, amen."

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0