lördag.

nu e helgen här. och jag tar mig tid att blogga lite grann. har inte haft någon lust att blogga alls. veckan har kännts väldigt konstig. millan har ju liksom alltid varit i stallet och nu plötsligt inte. hennes box har aldrig känts så tom som nu. man har ju ofta sett boxen tom när hon varit i hagen å så men nu e det någon annan slags tomhet. en sån tomhet som känns ända in i hjärtat. men jag vill tacka alla som har delat sorgen med mig. alla era kommentarer på bloggen som har värmt så mycket. det visar att det är fler än jag som förstått vilken underbar ponny hon var. för det var hon verkligen! jag vill fortfarande ha bilder på henne om det är någon som har. veckan har inte varit så speciellt händelserik annars tror jag. har inte lagt något på minnet iaf. men nu börjar allt kännas lite bättre å ikväll ska vi (jag , maria och ylva) på ladys night i globen. ska bli så roligt. jag fick det av tjejerna i födelsedags present. så idag får man klä upp sig, vilket inte e varje dag. jag tror att jag ska locka håret. bara för att känna mig lite annorlunda. eller så orkar jag inte det å då får vi se hur det blir...
bye bye

Kommentarer
Postat av: Linkan

locka håret och ha mittbena, du kommer va snyggast ! ;)

2009-09-26 @ 12:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0