Millan 6/6 1986- 21/9 2009

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥                                

min fina lilla milli. igår var en av dom värsta dagarna i mitt liv. min fina lilla millan somnade in i sin box för snart ett dygn sedan. jag var inte beredd på detta överhuvudtaget. allt var som vanligt igår morse men ändrades vid lunch. strax före nio igår kväll orkade hon inte längre. men hon var stark och kämpade ända in i slutet. tyvärr tog det ca 5 timmar innan vetärinären kom och då var det tyvärr redan försent. tråkigt att vetärinärerna som bor i närheten är så dryga och otrevliga och inte ser sitt jobb som ett kall, vilket jag hade gjort om jag haft ett sånt jobb. men vem vet om det gjort någon skillnad?? om det är någon som har bilder på henne så skulle jag bli jätte glad om ni ville skicka dom till mig.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon var verkligen superfin.Vi hade tur som fick chansen att köpa henne. Ni har haft mycket kul ihop

du & Millan. Visst hade hon det jobbigt igår...

Men hon fick ju somna i sin egna lilla box med dig brevid. Tack alla som hjälpte oss igår! Och lilla Milis, Carpe diem med dina gamla vänner där uppe!

Kram

2009-09-22 @ 20:23:56
Postat av: Jessica å Nattiz

Så synd... Jobbigt, ja!!

Vi lider me dej/er..

Nattiz grina påvägen hem igår.. och jag fällde en tår lr många.. Djur e underbara, men det e grymt jobbigt då de e sjuka.. Kram

2009-09-22 @ 20:27:23
Postat av: nattiz

synd för det so hende i går. jag gillade henne jätte mycke. kram nattiz

2009-09-22 @ 20:36:50
Postat av: Caroline

Jag beklagar verkligen:( Millan är och kommer alltid vara världens finast ponny, ni var verkligen fina ihop. Jag är glad att jag fick ha henne ett tag också, hon lärde mig massor. Jag har en del bilder på henne men bara på utskrivna kort, ska försöka hitta en scanner här. Ta hand om dig.

2009-09-22 @ 21:17:10
URL: http://carolinemartensson.blogsida.com
Postat av: Caroline

Jag beklagar verkligen:( Millan är och kommer alltid vara världens finast ponny, ni var verkligen fina ihop. Jag är glad att jag fick ha henne ett tag också, hon lärde mig massor. Jag har en del bilder på henne men bara på utskrivna kort, ska försöka hitta en scanner här. Ta hand om dig.

2009-09-22 @ 21:18:35
URL: http://carolinemartensson.blogspot.com
Postat av: vw

millan var verkligen en underbar häst som jag fick ta hand om! hon har verkligen varit en guld häst under detta år:D tack malin för att jag fick ta hand om henne. sov gott nu millan, och jag vet att du har det bra nu där uppe:)

2009-09-22 @ 21:44:02
Postat av: Carro

håller med vw jag :) millan är en guldhäst och förtjänar guld. R.I.P <3

2009-09-22 @ 22:08:57
Postat av: Mette

Usch vilken hemsk dag det var igår!

Jag är så ledsen för din skull Malin. Men nu har Millan det bra med sina hästkompisar däruppe utan att behöva ha ont. Jag är så tacksam för att ha fått rida henne, hon var en sann läromästare. Jag tänker på alla fina minnen och hur jag såg upp till er två! Tänk vad mycket ni har upplevt tillsammans!



Vila i frid Millan<3

2009-09-22 @ 22:59:52
Postat av: Kickan

Är så himla himla ledsen Malin! Fina, fina Millis!!

Nu studsar hon runt i trappalanda med alla kompisar där! Tänk på alla fina stunder ni haft ihop, alla fina tävlingar ni gjort, Millan hade de bästa hem hon någonsin kunnat fått Malin!!

Kram på dig å Mamma från mig!

2009-09-23 @ 08:01:45
Postat av: Anna

Får tårar i ögonen, vet hur de är.. Jag är ledsen för er förlust. Många kramar från mig.

2009-09-23 @ 09:54:39
Postat av: Linnea

VILKEN KVÄLL DET VAR !! Jag tror jag inte har gråtit så mycket som jag gjorde när millan dog. Djur behöver tyvärr lämna oss varje dag, men den 21/9-09 var det tyvärr Millans tur. Jag kan inte säga att jag älskade henne mer än dig eller någon annan men jag älskade henne mycket. Ingen kommer kunna ersätta Millans box på ett sätt Millan gjorde. Hon hade inte samma varma känsla när man tog med handen på hennes huvud,när hon låg där och hade somnat in. Vi har många minnen av henne,det är guld-minnen värda att minnas, och hon kommer ihåg dig också. Nått vi vet är att hon inte har ont längre, hon mår bra och kommer att göra det föralltid. Hoppas du mår bra beklagar sorgen//Linnea

2009-09-23 @ 21:00:08
Postat av: Johanna Thüring

Beklagar verkligen Malin! Det finns inget värre än när ens vän för livet försvinner ifrån en. Men som andra redan nämnt, så kunde faktiskt Millan inte få ett bättre hem än hos dig, och det vet hon om! Jag är övertygad om att Millan kommer föralltid minnas dig! Sköt om dig vännen!!

2009-09-23 @ 21:48:54
Postat av: jusslin

Jag håller med alla andra, Millan var en toppen häst och hon hade det bästa hem hon kunde få!

2009-09-23 @ 21:54:40
Postat av: Mamma

Hjärtat värker....goa lilla Millan!

2009-09-23 @ 23:37:28
Postat av: Pia vW

Millan har satt djupa spår hos alla verkar det som, den lilla surpuppan som egentligen inte var sur men som ville spela svåråtkomlig. Alla vet ju att hon gillade vår uppmärksamhet o när vi pysslade om henne. Det var en personlig och rolig ponny som gärna vände rumpan åt oss. Hon har haft ett kanonliv. Alla gillade henne, hon hade en mysig box där hon kunde vända oss ryggen emellanåt. Hon har det bra nu lilla Millis!

2009-09-24 @ 08:16:58
Postat av: Ann

Millan och Malin, tänk vilken tid hon har haft på Lunda hos dig! Jag kommer ihåg när hon kom, hon fick behålla sin vilja ända till slutet märker jag när jag läser allas fina ord. För visst var hon speciell! Så speciell att vi aldrig kommer glömma henne. Ni kämpade alltid tillsammans och jag kan inte tro annat än att hon var överlycklig över att du var med henne hela tiden, även i måndags. Det är hemskt grymt och svårt att förstå det som hänt, men tänk på alla fina minnen hon lämnar hos oss.

Många kramar, Ann

2009-09-24 @ 14:57:46
Postat av: johanna lung

Millan ett hjärta av guld.Hon kunde inte fått nått bättre hem än hos dig.

2009-09-24 @ 20:09:36
Postat av: Sandra

Jag kände inte Millan så bra men det råder ingen tvekan om att det var en jättefin o gó ponny.Jag är ledsen för din skull Malin.

Stor kram

Sandra

2009-09-24 @ 22:05:20
Postat av: Urkas

Åh Malin, att förlora sin mesta, bästa ponnyvän helt oväntat gör ju så ont i själen...

Tänker på dig och hoppas att det soliga minnet snart kan börja lindra sorgen...

Ha nu en skojig Ladies night =)

Kram kram

2009-09-26 @ 18:56:02
Postat av: Nikamo

R.I.P millan ! <3

2009-09-26 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0