nu blir det en utlovad uppdatering.

helgens tävling gick som sagt inte så bra. vet faktiskt inte när jag hade så här många dåliga resultat. mitt signum var 12 fel tror jag. det fanns bättre och det fanns sämre. orkar faktiskt inte skriva alla resultat, men det är ju inte direkt intressant heller.
men det fanns en fotograf som fotade när man hoppade och det blev många fina bilder på alla tottisarna:)

häppiness och jag.


alice och jag.


crax och jag.


alexandra och jag.


steely och jag.


slut på bilder.

nu ska jag sova, tidig morgon imorgon. brassar iväg till strömsholm för att börja min första dag på C-tränarutbildningen. jag gillar inte sånt här som jag inte känner mig hemma på. men det går säkert bra... hoppas hoppas hoppas.
natti natt :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder...

Klart att det går bra i morgon. Det var bara länge sedan du satt vid skolbänken.

Sov gott !

2009-09-07 @ 22:49:40
Postat av: Sandra

Åhhh vilka härliga bilder!Synd att jag inte hann se dig mer "live" i söndags men det var bäst att åka till mamma och ge Tyra mat innan hon förvandlades till mr Hyde...

Lycka till på utbildningen.

Kram Sandra

2009-09-08 @ 09:35:11
Postat av: Urkas

Å va skoj! Klart det kommer att gå bra! =)

2009-09-08 @ 20:59:55
Postat av: Linkan

Lagom högt över Alice är ! hoppas ni har dt bäst .

kramar

2009-09-09 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0