onsdag.

hej hopp! jobbade idag utan sanna. hon fick sovmorgon idag och jag får imorgon :) får se om jag tar sovmorgon eller inte kanske rider jag på fm imorgon. sen e det ju hoppning på kvällen så det kan vara rätt skönt med lite vila mellan ridning, jobbning och hoppning. har ju haft rätt så ont i höfterna i veckan.
pontus var och hjälpte mig i stallet idag för att jag skulle bli klar tidingt. vi ville nämligen hinna till kista och kolla på bio. så stallet gick ganska snabbt idag. sen åkte vi iväg till kista:)
pontus fick välja maten idag å då blev det o´learys.

mmm... hamburgare!


min på började sallad. glömer jämt att ta kort innan jag äter så då blir det så här.


sen var det dax för bio.


filmen var hur bra som helst. den bästa av dom två enligt mig. jag gillade ju också den 2:a boken bäst. så om nån vill ha ett bio tips så tycker jag absolut att man ska se den.

nu ska jag gå å lägga mig, så god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0