slutet på helgen är kommen

som vanligt går helgerna alldeles för fort, men har nog gjort en hel del ändå. idag red jag tidigt, så då var jag ju hemma tidigt också såklart. så när jag kom hem så kom maria och hämtade tiger. han har ju bott hos oss sen i torsdags när ekersens åkte till finland. som tack för hjälpen fick ponte en låda öl och jag jätte fina örhängen från snö. och marianne godis. gott gott gott dom är i stort sätt redan slut :)
när tiger hade gått hem åkte dammsugaren fram. blir rätt mycket hår när 2 hundar vistas i en lite lägenhet 22 timmar per dygn, ja dom fick faktiskt rätt bra med promenader.
sen åkte vi till eurostop, hoppades att jag skulle hitta nått jag skulle kunna flörta till mig av pontus, men som vanligt så hittar man inget på det där stället.
nu på kvällen har jag fixat på baksidan. drog med mig pontus och bessie ut i skogen för att plocka mossa och annat roligt. det blev lite flugsvamp, lingonris å blåbärsris. blev rätt så bra, men inte lika bra som dom andra som jag gjorde häromdagen. men får göra lite efterfix så ordnar det sig nog.

imorgon efter jobbet och ridningen tänkte vi åka till pappa och spela lite guitar hero rockband med sofia. var länge sedan vi träffade dom.

nu ska jag lägga mig och kolla filmen på 4an.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0