söndag.

var i stallet idag på förmiddagen. red crax och lettan. crax gick jätte bra idag. sen brev det en sväng på lettan i skogen med maria och manilla. sen gick vi på en prommis med tiiger (som tuva säger), maria och tuva. (å jag ponte och bessie så klart). ponte var helt slut när vi var tillbax hemma, blev tydligen lite sent igår och lite mycket av det goda. men lagom hemma igen så ringde telefonen och det var pontus hockey tränare som ville att han skule komma och vara 2:e keeper i kvällens match. så jag fick köra honom, av förklarliga skäl. åkte en sväng till pappa för att hämta lite bilder på millis och spela lite guitar hero rock band. jag är så dålig på det att jag fick göra det jag gjorde bäst... sjunga! och alla som känner mig vet hur bra jag e på det och kan då förstå hur dålig jag var på det andra. kollade lite på hockeyn innan jag åkte hem.
här är en bild på ponte när han hänger på sargen :)




god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0